środa, 16 lipca 2014

Liebster Blog Awards

Wczoraj miałam ogromną przyjemność być nominowaną do LBA, za co bardzo dziękuję Carolyn .

Czym jest Liebster Blog Award?  Pozwólcie, że zacytuję zasady:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Oto odpowiedzi na zadane mi pytania!

1. Jaki jest główny cel twojego bloga?

Dziennik Końca Świata jest dla mnie odskocznią i próbą czegoś nowego. Odskocznią od dużego projektu, nad którym pracuję już od ponad roku i próbą nowego stylu. Założyłam bloga aby rozwijać swój warsztat i, jeśli to możliwe, znaleźć grupę czytelników, którzy służyliby mi radami i opiniami na temat tekstu.

2. Jakie masz pasje poza blogowaniem?

Chyba nie będzie zdziwieniem, gdy powiem, że wszystko, co z literaturą związane… Ale miało być ‘poza blogowaniem’. Film, manga i anime, koty. Bardzo lubię też gry komputerowe, chociaż jestem dość wybredna, co do tytułów, w które grywam.

3. Czy przejmujesz się tym, co mówią o tobie ludzie.

Bardzo. To jedna z moich największych wad, ale pracuję nad nią.

4. Co cię najbardziej uszczęśliwia w twoim życiu?

Myślę, że nie ma jednej takiej rzeczy. Najbardziej uszczęśliwiają mnie drobiazgi: jeśli rano uda mi się wstać wystarczająco wcześnie, żeby kupić ciepłe bułki, ogłoszenie daty premiery książki albo filmu, na które czekam, pochmurny, wietrzny dzień, nagła ulewa, filiżanka ulubionej herbaty... Długo mogłabym wymieniać!

5. Lubisz czytać książki?

Uwielbiam!

6. Masz jakieś konkretne plany związane z blogowaniem?

Jeśli tylko znajdę na to czas i środki chcę rozwinąć swojego bloga w pełni funkcjonującą stronę internetową, rozszerzyć pisaną przeze mnie historię o więcej wątków, postaci, dialogów, lokacji, stworzyć dokładnie świat i spróbować wydać DKŚ jako system rpg.

7. O czym marzysz?

O podróży śladami Altaira i Ezio (bohaterowie pierwszych i najlepszych części gry Assassin’s Creed).

8. Jaki masz sposób na leniwy nastrój?

Nie uznaję określenia ‘leniwy’. Jeśli mam ochotę przez chwilę posiedzieć czy poleżeć to to po prostu robię. Jeśli pozwolę sobie na moment odpoczynku, potem pracuję z większą efektywnością.

9. Uważasz, że świat zmierza w złym kierunku?

Świat zmierza tam, gdzie my go kierujemy. To nasze decyzje, wszystkich ludzi. Nie mi oceniać, czy to dobrze, czy źle.

10. Jesteś optymistką czy pesymistką?

Raz tak, raz tak. Staram się po prostu przyjmować świat jakim jest. Nie zapominam o uśmiechu, ale mam też prawo do zwątpienia.

11. Twój największy sukces, coś, z czego jesteś dumna?


Pierwsze co mi przychodzi do głowy: wywiad z Panią Prezydent Warszawy Hanną Gronkiewicz-Waltz. Jest kilka rzeczy, które uważam, że naprawdę mi się udały, ale jakoś tym wydarzeniem chwalę się najchętniej.


Niestety ciężko mi będzie nominować 11 blogów. Dlatego też nominuję tylko kilka, które chętnie odwiedzam i naprawdę warte są polecenia.

1. Ordo Malum - bardzo wciągające opowiadanie. Zaczęłam czytać dopiero niedawno, teraz nadrabiam zaległości, ale polecam każdemu!

2. Moja wielka przygoda w Santiago - relacja dziewczyny, która z Polski wyjechała do... Chile! Na blogu opisuje swoje życie w ty egzotycznym miejscu, poszukiwania domu, pracy i zwykła codzienność.

3. (Podobno) zbyt młoda - blog (podobno) zbyt młodej matki. Notki bawią, wzruszają, ale na pewno wzbudzają mocne uczucia. 

A teraz pytania dla Was:

1. Jak długo trwa Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Dużo czasu w tygodniu poświęcasz na bloga?
3. Twoje motto, to…
4. Kawa czy herbata?
5. Książka, do której chętnie wracasz?
6. Jedna rzecz, którą zabierzesz na bezludną wyspę, to…?
7. Co to jest widelec?
8. Jako dziecko, kim chciałaś/eś zostać, jak dorośniesz?
9. Wolisz postawić na swoim, czy negocjować?
10.  Najpiękniejsza rzecz, jaką widziałaś/eś?
11. Jaką postać historyczną chciałabyś/chciałbyś spotkać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony